Reducere 50% la serviciile de contabilitate in primele 2 luni, daca iti infiintam noi firma.

ANALIZA FINANCIARA

Analiza financiara este activitatea de diagnosticare a starii de performanta financiara a intreprinderii, la incheierea exercitiului. Ea isi propune sa stabileasca punctele tari si punctele slabe ale gestiunii financiare, in vederea fundamentarii unei noi strategii de mentinere si de dezvoltare, intr-un mediu concurential. Analiza financiara face obiectul preocuparilor externe ale partenerilor economici si financiari-bancari, pentru fundamentarea unor posibile actiuni de cooperare. Atat analiza interna, cat si cea externa au ca obiectiv determinarea rentabilitatii si a riscului si, in final, a valorii intreprinderii. Sursa de date pentru analiza financiara o constituie documentele contabile de sinteza: bilantul, contul de rezultate si anexa la bilant.

  • MANAGEMENT FINANCIARpoate fi definit ca o functie a carui scop esential consta în asigurarea permanenta si regulata a socie­tatii comerciale cu fondurile necesare si în exercitarea controlului cu privire la rentabilitatea opera­tiunilor an­gajate cu aceste fonduri.
  • ANALIZA FINANCIARAstudiază cheltuielile, veniturile şi rezultatele financiare pe care le antrenează orice activitate economică pentru a descoperi cauzele care au influenţat pozitiv sau negativ evoluţia lor şi întreprinde măsurile necesare care să contribuie la reducerea costurilor de producţie şi la îmbunătăţirea calităţii produselor şi serviciilor, la creşterea gradului de rentabilitate a activităţii (v. Analiză economică, Rentabilitate).
  • CONTROLLING FINANCIARva asigura o imagine clara asupra afacerii, obiectivelor urmarite si, respectiv, activitatilor financiare (gestiune, analiza financiar-contabila, servicii de contabilitate etc.), intreaga planificare strategica bazandu-se pe aceasta facilitate. Va poate ajuta sa luati analizati toate optiunile disponibile si sa luati cea mai buna decizie sau sa efectuati cea mai buna investitie, realizand astfel o profitabilitate mai crescuta a afacerii dumneavoastra.

Descarca brosura cu serviciile noastre

 

Pentru a vizualiza corect brosursa, trebuie sa aveti instalat Adobe Pdf Reader.

 

Download .PDF
Download .DOC

• Consultanţă privind organizarea şi conducerea societăţii (organigrame, structuri, definiri de funcţii);
• Elaborarea de proceduri şi norme interne privind desfăşurarea activităţii de bază şi a activităţilor conexe;
• Analiza şi organizarea fluxului informaţional (comunicarea între departamente);
• Consultanţă privind organizarea contabilităţii financiare şi de gestiune în conformitate cu legislaţia în vigoare;
• Instruirea personalului cu privire la modul de întocmire a documentelor primare şi circuitul acestora în cadrul organizaţiei;
• Consultanţă privind sistemul informatic pentru activitatea financiar-contabila;
• Consultanţă şi asistenţă în implementarea de programe dedicate activitatii financiar – contabile;
• Managementul proiectelor cu finantare sau co-finantare internationala.
• Analiza principalilor indicatori bugetari (venituri si cheltuieli) si compararea acestora cu performantele altor municipalitati (la jumatatea si finele anului).
• Calculul indicatorilor de performanta, respectand standardele financiare internationale.
• Estimarea trimestriala a Seviciului Datoriei prezente si a datoriei de plata pentru trimestrul urmator, tinand cont de conditiile/situatia pietei monetare curente.
• Intocmirea si analiza cash-flow-ului
• Intocmirea si analiza bugetului de venituri si cheltuieli
• elaborarea strategiei financiare si fiscale a companiei
• intocmirea de rapoarte pe linii de afaceri (date actuale / buget / forecast);
• intocmirea de rapoarte financiare pentru intalnirile managementului pe teme financiare
• intocmirea bugetelor de planificare (bugetarea anuala, forecast trimestrial)
• intocmirea de analize regulate ale performantei
• intocmirea de analize adhoc solicitate de managementul entitatii: analiza cheltuuelilor variabile, analiza cheltuuelilor fixe, analiza ciferei de afaceri, profitabilitatea clientilor pe segmente de piata, analiza ratelor financiare etc )
• Procedurare si cerintele sistemului actual
• Transformarea sistemului contabil in contabilitate de management
• Planificare si bugetare in sistemul de Controlling
• Management strategic si controlling strategic
• Aspecte individuale pe departamente sau organizatie, centru de profit, articol de buget